BioRap

Det är en rapp låt på engelska. Jag valde den eftersom jag tycker att den innehåller mycket information och den är lätt attt fatta. Plus så är det en rolig låt

Idil

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till BioRap

  1. storvreta9c skriver:

    skön låt jao , lärorik och bra x)

  2. storvreta9c skriver:

    jätte jobbig och jag fattar inte riktigt så lätt som du skriver tyvärr…

    har du ens sett den? x)

    Aquell

  3. Idil skriver:

    hahahaxel är du säker att du inte fattar? jag som trodde att du kunde bra engelska 😛 heheh självklart jag kolla på den innan jag la upp den

Kommentera

